vrijdag 6 juli 2012

Z van Zonta




HA! ik heb een manier gevonden om elke week iets aan op te hangen: het aloude-nimmer-vervelende-immer-inspirerende alfabet… Kapstokken werken bij mij nu eenmaal het best. En omdat ik iets over Zonta wilde schrijven begin ik achterstevoren, weer es wat anders… 
Over Zonta dus….want deze week hoorde ik dat de Zonta-expo op 2 juni jongstleden meer dan €2000 heeft opgebracht!! En drie maal raden welk goede doel dit jaar ondersteund werd….inderdaad: de vrouwen van Hulley! In oktober maken we er een feestelijke overhandiging van. Hopelijk hebben we dan namelijk een geschikt pand voor de productie, en is er vast iets nodig waar we het geld goed voor kunnen gebruiken. Op deze plaats dan ook mijn dank aan de Zonta-vrouwen voor dit prachtige gebaar! En natuurlijk ook dank aan Mumina, Najibbeh en Hena, die zorg droegen voor een enthousiaste presentatie van Van Hulley! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten