woensdag 25 juli 2012

W van Wanneer????


"Kan ik al bestellen?", "Waar kan ik die zak met overhemden inleveren?", "Wat gaat t kosten?", "Hier is mijn overhemd, laat maar weten als-ie klaar is".....
De olievlek breidt zich langzaam maar zeker uit, en steeds vaker krijg ik een van bovenstaande vragen.... Ik kan dan ook niet wachten tot we van start gaan!


Het afgelopen jaar van voorbereiding is voorbij gevlogen. De eerste brainstorm over het patroon bij het Kunstencentrum, de wervelende kennismaking met Multicultureel Vrouwencentrum Jasmijn, de schetsen van het logo van Reinier van den Berg, naailessen onder leiding van tante Alda, en heel, heel, heel veel gesprekken met heel heel heel veel mensen. En dat alles brengt ons op het punt waar we nu staan: genoeg onderzocht, klaar voor de pilot. En dus is er antwoord op de belangrijkste van bovenstaande vragen: Wanneer????
- 1 september verhuizen, 
- 1 oktober pilot met in eerste instantie zes vrouwen 
Je stuurt je (mans, vriends, broers, eigen) overhemd in, je krijgt m als Van Hulley terug



PS: En wel bewaren al die andere overhemden die je niet terug wilt: in fase 2 gaan we over naar een (tijdelijke) collectie, en kunnen we ze goed gebruiken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten