zondag 28 oktober 2012

R van Razendsnel

Zo denk je dat je nog even hebt, en zo komt alles tegelijkertijd op je af.... Het is nu serieus aftellen geblazen tot we 1 november live (dit zijn hele vette letters...) gaan. En waar moet ik beginnen om over de afgelopen dagen te vertellen... Want eigenlijk moest ik hier ook nog kwijt dat de vrouwenbeurs van de Tafel van Een zo inspirerend was, waar vrouwencentrum Jasmijn de cheque van de Zonta's voor Van Hulley in ontvangst mocht nemen.....





.....en dat we donderdagochtend Arno van der Heyden langs kregen voor het Dagblad van het Noorden, met fotograaf, waardoor natuurlijk alles, inclusief machines, ineens anders ging doen dan normaal......




....en dat we die donderdagmiddag de fotoshoot hadden onder leiding van Carina met drie kerels die we in de Kijkboerderij Hoogeveld in Eelde het hooi instuurden voor een prachtig resultaat....




...en dat ik in de trein naar Utrecht probeerde mijn Facebook bij te werken en per ongeluk vier keer het artikel van het Dagblad 'postte', ook een beetje overdreven....

...nou ja, dat ben ik dan nu alsnog allemaal kwijt, haha, en dan nu maar eens even gaan brainstormen over de letter Q!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten