zaterdag 3 november 2012

P van Party...!

Wat een geweldige lancering was dat! Indrukwekkende opkomst en hartverwarmende reacties. Een dankwoord voor velen die hielpen, met speciale dank voor de ondersteuning van Vrouwencentrum Jasmijn in de persoon van Alice Thijs...





 ...aansluitend een flitsende catwalk van de hockeydames van GHHC Dames 1....






 ...een prachtig gedicht van stadsdichter Stefan Nieuwenhuis, aangeboden door Klaas Holtman....






....en de officiële openingshandeling verricht door de trotse bewoners van het atelier: Yildiz, Birgül, Hulya en Elheme. 





Wat een mijlpaal....


en na wat hapjes en drankjes iedereen naar huis met een pakketje enveloppen om uit te delen uiteraard!!



Maar....de P is in mijn geval ook de P van Poepchagrijnig....toen ik ontdekte dat ik mijn steun en toeverlaat Alda Claassen in mijn dankwoord vergat in het zonnetje te zetten. Alda is al een jaar degene die mij op naaigebied bijstaat, en ik weet werkelijk niet waar Van Hulley zou zijn zonder haar onuitputtelijke inzet en betrokkenheid. Laat ik het dan maar hier digitaal voor altijd vastleggen: Alda, dank je wel voor je fantastische hulp bij de totstandkoming van dit prachtige project. Eigenlijk moet je ingelijst worden.... Digitaal gaat dat niet, dus hieronder dan in elk geval de prachtige foto die Carina van haar maakte.

Dikke zoen voor Alda.

En voor mij een les om nooit meer te bedanken zonder lijstje....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten